Klantenservice

Finnz trendz-store

Hoofdstraat 3,

5461 JC Veghel

Telefoon: 

0413-342475

E-mail: 

[email protected]

BTW-nummer:

NL852357199B01

KVK-nummer:

56909012

Rekening-nummer:

NL98INGB0668149582



Retourneren

Als je je pakket ontvangen hebt dan verzoeken we jou om de inhoud direct te controleren, bij het verwijderen van de labels word jij eigenaar van het(de) artikel(en).

Je hebt 14 dagen de tijd om te beslissen of je het(de) artikel(en) wilt behouden. Mocht dit niet het geval zijn dan graag de goederen direct terugsturen. Hiervoor heb je maximaal 1 week de tijd.

Terugsturen is binnen Nederland gratis, vanuit België en Duitsland op eigen kosten. Hiervoor moet je wel even de retouren e-mail invullen en vergeet niet om de reden van retourneren in te vullen. Wij sturen je dan een verzendlabel per e-mail. Deze plak je dan op de originele verpakking een geeft het pakket af bij een DHL service punt.

De goederen moeten in ieder geval binnen 23 dagen nadat jij de goederen hebt ontvangen bij ons binnen zijn anders vervalt het recht op terugbetaling.



Klachtenafhandeling

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijk om uw klacht via de e-mail aan de klantenservice door te geven. Onze medewerkers van de klantenservice zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen.



Specifieke productinformatie

Als je specifieke vragen hebt over een product (zoals pasvorm, kleur of voorraad) dan kun je het beste contact op nemen met onze winkel. Wij kunnen jou vaak van meer details en specifieke informatie voorzien dan dat we op de online shop weer kunnen geven.



Voor alle andere vragen en/of klachten kun je uiteraard contact opnemen met Finnz via onderstaande contactgegevens of door ons formulier in te vullen!

Neem contact op
* Verplichte velden